Life Sciences websites

 

Laat uw verhaal weerklinken bij verschillende doelgroepen op uw doelgerichte en SEO-proof Life Sciences website.

Wij zien elke Life Sciences website als een kans om iets nieuws te creëren, samen met u.

Wij geloven niet in standaardsjablonen en binnen de kaders blijven. Wij werken graag met u samen en besteden vooraf veel tijd om te luisteren en uw toegevoegde waarde te begrijpen.

Vanaf daar beginnen we met ideëren tot we een stijl vinden die bij u past, ontwikkelen we inhoud die voor u werkt en maken we een website die business oplevert.

We beginnen met het einde voor ogen. Nog geen ontwerpen, of technische praatjes. Het is tijd om je te concentreren op je doelen, de tijd die je in je nieuwe website moet steken en wat je inspireert. Natuurlijk hebben we ook een gestandaardiseerde lijst van wat wij (en u) moeten weten.

  1. Wat is het doel van uw website?
  2. Wie is uw doelgroep?
  3. Hoe gaat u uw publiek aantrekken?
  4. Wat zorgt ervoor dat bezoekers terugkomen?
  5. Is er al een oproep tot actie?
  6. Hoe kunnen we je onderscheiden?

Als dat allemaal duidelijk is, gaan we over tot het creatieve gedeelte.

Hier zeggen we graag dat de sky de limit is. Maar dat is niet helemaal waar. De websites die we maken voor groeiende biotechs en andere Life Sciences bedrijven vertrouwen op WordPress en een breed scala aan coole plugins. Maar wees gerust, er is genoeg ruimte om te spelen en tegelijkertijd effectief te zijn binnen dat kader.

Goede ontwerpen ontstaan niet zomaar; ze zijn het resultaat van hard werk, studie en verbeelding. Het belangrijkste deel van het proces is brainstormen. Daardoor worden ontwerpen gevonden, besproken en afgebeeld in ons hoofd voordat ze online verschijnen. Hoewel wij ons op dit gebied soms graag laten gaan, zijn er verschillende punten die op dit moment van cruciaal belang zijn om te definiëren:

  1. Kleurenschema
  2. Fonts
  3. Lopende trends
  4. Een onderscheidend thema
  5. Relevante beelden

 

Nu we al die informatie hebben, is het tijd om aan het werk te gaan. Het kost ons ongeveer een week of twee om een goed ontwerp te maken voor uw nieuwe Life Sciences website.

We beginnen altijd met de homepage. Als samenvatting en meest bekeken pagina op een website is het een goed uitgangspunt. Volgens de waarom, hoe, wat aanpak gecombineerd met een vleugje authenticiteit en solide inhoud, ontwerpen we een pagina die gebaseerd is op storytelling en en logica.

Als we denken dat we iets moois hebben, delen we ons eerste ontwerp. En het is ook het punt waarop je een grote beslissing moet nemen.

 

We hebben het niet over een ontwerpkeuze. Nee. Nadat we een conceptversie van (wat) de homepage van uw nieuwe website zou kunnen zijn, kunt u ervoor kiezen om onze offerte te accepteren of niet. Hoe kunt u een provider kiezen voor uw nieuwe Life Sciences website zonder te weten hoe het is om een beetje samen te werken of uit te vinden of u op dezelfde golflengte zit, toch?

Bij JPP, vinden we het niet erg een beetje te investeren voordat we meteen in zaken gaan. Als je antwoord ja is, staat je een ritje te wachten. En we stoppen niet voordat we je horen zeggen: Ik vind het geweldig.

Naast de homepage maken we aanvullende pagina’s die alles behandelen, van uw oplossingen of pijplijn tot uw geschiedenis en de mensen in uw bedrijf.

Wat zijn de gebruikelijke pagina’s op een website?

  • Homepage
  • Product Pagina
  • Nieuws & Blog pagina
  • Landingspagina
  • Over pagina
  • Contact Pagina
  • Zoekpagina

Als je dat wilt, doen we er zelfs een aangepaste 404-pagina bij. Maar laten we hopen dat je die niet nodig hebt.

Hoe maak je een Life Sciences website?

Een goede website betekent iets anders voor bijna elk Life Sciences bedrijf dat we kennen. Een biotech start-up heeft baat bij een story-based on-pager, waar een gespecialiseerd adviesbureau duidelijk inzicht moet geven in hun capaciteiten.

Eén ding hebben alle goede websites gemeen? Ze zijn op toeristen gericht. U moet uw bezoekers op een onderhoudende, georganiseerde manier de gewenste informatie bieden. Laat hen de echte jij en je bedrijf zien, dat schept vertrouwen. Vertrouwen maakt het gemakkelijk voor bezoekers om actie te ondernemen op uw Life Sciences website, of het nu gaat om het aanmelden voor een nieuwsbrief, of om contact met u op te nemen voor een kop koffie. Vanaf daar zijn technische details en SEO een fluitje van een cent, neem dat maar van ons aan.

Wat staat er op websites?

  • Interactieve cijfers
  • Authentieke beelden
  • Branded Graphics
  • Sociaal bewijs
  • SEO Gereedschap

Hoe ontwerpen we ze?

  • To-The-Point
  • Duidelijke navigatie
  • Gesprekstaal
  • Storytelling
  • Gebouwd voor snelheid

WAAROM JPP? Je hoeft ons niet uit te leggen wat antilichamen zijn.

Nieuwsgierig? Bel ons.

Of laat een kort bericht achter en wij nemen snel contact met u op. Wij bijten niet en kunnen vrij snel zeggen welke inhoud werkt voor uw Life Sciences bedrijf.