Wat voor soort middelen zijn waardevol voor u?
We delen graag wat we weten in onze blogs, webinars en andere Life Sciences content. Maar natuurlijk heeft iedereen graag een sjabloon dat inspiratie geeft.
Op deze pagina vindt u een aantal van onze middelen die uw nieuwe idee, concept of bedrijf een kickstart zullen geven!
Zoekt u andere soorten hulpmiddelen of bent u geïnteresseerd in meer? Laat het ons weten en we zetten het vooraan op onze to-do lijst!

Omnichannel marketing
Alle vormen van communicatie gebruiken, niet slechts één. Ons publiek wordt met de dag slimmer… Dus, hoe kunnen we ze nog verblijden?

Uw waardepropositie verfijnen
Diverse hulpmiddelen om uw waardevoorstel op te stellen. Het begin van elk bedrijf, maar na jaren kun je je waardepropositie nog verfijnen. Laten we beginnen met verfijnen!

De perfecte webinar organiseren
Een geweldige manier om kennis te delen met uw (potentiële) klanten en leads.
Waarom, hoe en wat? We dekken je!

Complexe verhalen vereenvoudigen
Het verhaal om je publiek iets te laten voelen en hen te inspireren tot actie. Dus hoe vertel je effectief een verhaal?

Marketingcommunicatiestrategie
Een communicatiestrategie is een plan voor de communicatie met uw doelgroep.
Met wie praat je, waarom, hoe en wanneer? In welke vorm en via welke kanalen?

Marketingstrategie voor biowetenschappen
Het plan? Aah, ja… het plan…
Blijf je bij de jouwe?
Dit is een glimp van hoe we strategieën maken!

Geweldige biowetenschappelijke presentaties maken
Van het plannen van je presentaties tot het maken van de presentaties. Een goede presentatie hoeft niet lang te duren, maar wat maakt een goede presentatie?